مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-03بين الملل

بیمه مسافرتی در زمان هشدار سفر به کشورهای درگیر کرونا لغو می شود؟


بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر به هشدارهای دولتی درباره سفر نکردن به مناطق پرخطر و کشورهای درگیر کرونا گوش ندهند، بیمه مسافرتی شامل آنها شده و ابتلای آنها به ویروس کرونا را پوشش می دهد.

- بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر به هشدارهای دولتی درباره سفر نکردن به مناطق پرخطر و کشورهای درگیر کرونا گوش ندهند، بیمه مسافرتی شامل آنها شده و ابتلای آنها به ویروس کرونا را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از جدیدترین گزارش هایی که گاردین در مورد سفر به مناطق پرخطر و کشورهای درگیر ویروس کرونا نوشته است، به یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیت پرداخته شده و آن نیز نحوه پوشش بیمه مسافرتی به هنگام هشدار دولتهای مختلف درباره سفر نکردن به برخی کشورهای پرخطر است.

طبق اطلاعات مندرج در این گزارش، انجمن بیمه گزاران بریتانیا با انتشار بیانیه ای به تمامی افرادی که قصد سفر به مناطق پرخطر و کشورهای درگیر با ویروس خطرناک و کشنده کرونا را دارند، هشدار داده است تا از هرگونه تردد و سفر غیرضروری به این نقاط جدا خودداری کنند چراکه در زمانی که دولت به شهروندان خود مبنی بر عدم سفر به مناطق مذکور هشدار میدهد، بیمه مسافرتی لغو خواهد شد و درصورتی که کسی بدون توجه به هشدارهای دولت به شهر و کشورهای درگیر سفر کند و به این ویروس مبتلا شود، دیگر مشمول پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مسافرتی در زمان هشدار سفر به کشورهای درگیر کرونا لغو می شود؟

بیمه مسافرتی در زمان هشدار سفر به کشورهای درگیر کرونا لغو می شود؟