مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-03سياسي

پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس از برقراری پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم به گرجستان در روز جمعه 16 اسفند ماه به منظور انتقال هموطنان ایرانی در گرجستان که در پی لغو پرواز ها قادر به بازگشت به کشور نشده اند، - سفارت ایران در تفلیس اعلام کرد که یک پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم روز جمعه 16 اسفند از تفلیس اقدام به انتقال هموطنان ایرانی به تهران می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس از برقراری پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم به گرجستان در روز جمعه 16 اسفند ماه به منظور انتقال هموطنان ایرانی در گرجستان که در پی لغو پرواز ها قادر به بازگشت به کشور نشده اند، خبر داد.

این پرواز بعد از اخذ مجوزات لازم از سوی کشور گرجستان انجام می شود.

سفارت ایران همچنین اعلام کرده که هموطنان ایرانی می توانند بلیت این پرواز را از آژانس های مسافرتی در تفلیس و ایران تهیه کنند.

جمعه هفته گذشته نهم اسفند ماه نیز یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی قشم برای انتقال هموطنان ایرانی از گرجستان اختصاص یافته بود.

لازم به ذکر است سفارت ایران در تفلیس پیش از این اعلام کره بود که با تصمیم دولت گرجستان و به منظور ملاحظات مربوط به ویروس کرونا پرواز های مسیر ایران گرجستان از روز یکشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان

پرواز فوق العاده هواپیمایی قشم برای انتقال ایرانیان از گرجستان