تشریح مثلثی که رمز موفقیت مدیریت کرونا و مدرسه مجازی استرییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: مثلث ستادسازی، شبکه سازی و مشارکت آفرینی رمز موفقیت مدیریت کرونا و مدرسه مجازی است . - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی در نشست ستاد برنامه ریزی و اجرایی مدیریت کرونا و آموزش های مجازی با تاکید بر اینکه مدرسه از حیث حضور و تجمع دانش آموزان تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی در ایام تعطیلی مدارس از ضروریات است و مثلث ستاد سازی، شبکه سازی و مشارکت محوری از ارکان مدیریت کرونا و مدرسه مجازی است. وی جلوگیری از گسترش کرونا و آموزش های جایگزین برای دانش آموزان با نیازهای ویژه را دو هدف اصلی کار در این ایام دانست و گفت: ویروس کرونا با تمام سختی های که برای جامعه ایجاد کرده است اما موجب گسترش بهداشت و سلامت، ایجاد شبکه های شاد و رشد در آموزش و پرورش، تولید محتواهای آموزشی و استفاده از ظرفیت صداوسیما در امر آموزش شده است. رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: جایگزینی آموزش های از راه دور و مجازی را راه تبدیل خانه به مدرسه در دوران گذر از بحران است و سخت افزار، محتوی مناسب، معلم، فراگیر و خانواده از ارکان سیستم آموزش الکترونیک و مدرسه مجازی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |