مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 00:202020-03-04اقتصادي

بسیاری از بازاریان هرمزگان نگران آینده کسی و کار و مطالبات بانک ها هستند


نماینده مردم مرکز هرمزگان با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا برای کسبه و بازاریان هرمزگان، خواستار معافیت مالیاتی آنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی تختی عصر امروز در تماسی تلفنی با امیدعلی پارسا رییس سازمان امور مالیاتی کشور خطاب به وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کویید 19 متاثر از ویروس کرونا، در این شرایط خاص، نیازمند تهمیدات ویژه و بخشودگی مالیاتی با هدف کمک به بازار و صنوف هستیم.

وی ادامه داد: تعطیلی بخشی از صنوف و بنگاه های اقتصادی نگرانی های عدیده ای را برای همه به وجود آورده و معتقدیم تبعات تعطیلی های متاثر از شیوع کرونا می تواند بر روی طراز درآمدی فعالان بازار تاثیر گذاشته و از طرفی آنها را با مشکل در پرداخت مالیات ها مواجه کند که باید از الان برای آن چاره ای اندیشید.

 امیدعلی پارسا نیز در پاسخ به پیشنهاد و دغدغه های هاشمی تختی، اضافه کرد: چندین فرم و آیتم در راستای کمک به بازار و جلوگیری از مشکلات متصور را می توانیم مدنظر داشته باشیم که در همین راستا پیشنهاداتی را با قوای سه گانه مطرح خواهیم کرد که امیدواریم نظر نماینده مردم هرمزگان و جامعه صنوف و بازاریان این استان اقتصادی تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از بازاریان هرمزگان نگران آینده کسی و کار و مطالبات بانک ها هستند

بسیاری از بازاریان هرمزگان نگران آینده کسی و کار و مطالبات بانک ها هستند