مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-05پزشكي

همکاری بین دستگاه ها رمز عبور از شرایط کنونی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان راه غلبه بر ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن را همکاری نزدیک دستگاه ها و آگاهی بخشی گسترده به مردم عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان راه غلبه بر ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن را همکاری نزدیک دستگاه ها و آگاهی بخشی گسترده به مردم عنوان کرد.

حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با محوریت فعالیت بانکها ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری مجموعه بهداشت و درمان استان اظهار کرد: در شرایط فعلی و با توجه به گستردگی درگیری کشور با ویروس کرونا لازم است همه ادارات و نهادها با علوم پزشکی کردستان همکاری همهجانبه داشته باشند.

وی عنوان کرد: لازم است تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود تا در استان کردستان شاهد کمترین دغدغه مردم در خصوص ویروس کرونا داشته باشیم.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود از تلاش و زحمات بانکها برای ارائه خدمات به مردم در این شرایط تشکر کرد و افزود: بانک ها همواره از اهمیت خاصی برای کشور و پایداری اقتصاد برخوردارند و با توجە بە نزدیکی پایان سال، فعالیت بانکها افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: دیگر دستگاهها و نهادها نباید بانکها را تنها بگذارنند و از هر امکانی برای آرامشبخشی بە مجموعە بانکها باید استفادە شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بین دستگاه ها رمز عبور از شرایط کنونی است

همکاری بین دستگاه ها رمز عبور از شرایط کنونی است