مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-05اجتماعي

آیین روز درختکاری در شاهرود برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیین روز درختکاری هم زمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری ظهر پنج شنبه در حالی به همت شهرداری شاهرود در رینگ کمربندی تازه ساخت شمال غربی شاهرود موسوم به کمربندی طبیعت برگزار شد که غرس نهال از سوی دوست داران طبیعت، کارکنان شهرداری و مسئولان شهری در زمره برنامه های جانبی این مراسم بود.

شهردار شاهرود در این مراسم ضمن بیان اینکه کمربندی شمال غربی شهر شاهرود به نام مسیر طبیعت نام گذاری شده و هدف ما این است که تمام این مسیر با درختکاری و توسعه فضای سبز به مکانی مملو از زیبایی و جاذبه ای برای گردشگری و حظ بصری شود، گفت: درخت به شهرهای ما جان و رنگ می بخشد و شهر را از کرختی و یکنواختی خارج می سازد.

محسن احمدی بابیان اینکه کمربندی شاهرود درواقع پس از غرس صدها گیاه و درخت به یک رینگ سبز شهری نیز بدل می شود، ابراز کرد: شهر ما به داشتن درختان برای تصفیه هوا و دوری از آلایندگی ها نیاز مبرم دارد.

وی درخت را یک میراث برای آیندگان دانست و افزود: باید دست دوستی به سوی طبیعت دراز کنیم و پیوندی عمیق و محکم را با آن برقرار سازیم.

شهردار شاهرود بابیان اینکه هر میزان پیوند بین انسان و طبیعت بیشتر شود به همان نسبت استانداردهای زندگی نیز تقویت خواهد شد، بیان کرد: امروز، روز یادگیری است و همه ما باید یاد بگیریم که درختان حق زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین روز درختکاری در شاهرود برگزار شد

آیین روز درختکاری در شاهرود برگزار شد