مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-06سياسي

بسیاری از بازارایان نگران آینده کسب و کار خود هستند


اگر به سمت اجرای طرح ها و بسته های کمکی مالیاتی پیش نرویم بازار هرمزگان در ماه های آینده دچار مشکلات مستقیم از جمله رکود و غیرمستقیم همانند از دست رفتن فرصت های شغلی نیز می شود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: اگر به سمت اجرای طرح ها و بسته های کمکی مالیاتی پیش نرویم بازار هرمزگان در ماه های آینده دچار مشکلات مستقیم از جمله رکود و غیرمستقیم همانند از دست رفتن فرصت های شغلی نیز می شود.

حسین هاشمی تختی روز گذشته(15 اسفند) در تماس با رییس سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: با توجه به شیوع بیماری کویید 19 متاثر از ویروس کرونا، در این شرایط خاص، نیازمند تهمیدات ویژه و بخشودگی مالیاتی با هدف کمک به بازار و صنوف هستیم.

وی ادامه داد: تعطیلی بخشی از صنوف و بنگاه های اقتصادی نگرانی های عدیده ای را برای همه به وجود آورده و معتقدیم تبعات تعطیلی های متاثر از شیوع کرونا می تواند بر روی طراز درآمدی فعالان بازار تاثیر گذاشته و از طرفی آنها را با مشکل در پرداخت مالیات ها مواجه کند که باید از الان برای آن چاره ای اندیشید.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در پاسخ به پیشنهادات ارائه شده، اضافه کرد: چندین فرم و آیتم در راستای کمک به بازار و جلوگیری از مشکلات متصور را می توانیم مدنظر داشته باشیم که در همین راستا پیشنهاداتی را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از بازارایان نگران آینده کسب و کار خود هستند

بسیاری از بازارایان نگران آینده کسب و کار خود هستند