مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-06سياسي

حاکم دبی حکم دادگاه عالی انگلیس در پرونده اختلافات با همسرش را جانبدارانه خواند


حاکم دبی در سخنانی حکم دادگاه عالی انگلیس در دعوای قضایی او با همسرش را جانبدارانه خواند.

- حاکم دبی حکم دادگاه عالی انگلیس در پرونده اختلافات با همسرش را "جانبدارانه" خواند حاکم دبی در سخنانی حکم دادگاه عالی انگلیس در دعوای قضایی او با همسرش را "جانبدارانه" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی ان ان عربی، محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی در بیانیه ای نسبت به حکم صادره دادگاه عالی انگلیس در پرونده دعوای قضایی او با همسرش واکنش نشان داد و ضمن انتقاد از حکم دادگاه عالی انگلیس، آن را جانبدارانه خواند.

در بیانیه محمد بن راشد آمده است: من به عنوان حاکم دبی نتوانستم در روند بررسی حقایق در دادگاه عالی انگلیس شرکت کنم و همین مسأله باعث صدور حکمی شد که تنها بیانگر یک طرف قضیه است.

دادگاه عالی انگلیس پنجشنبه اعلام کرد که ادعاهای هیا بنت الحسین علیه محمد بن راشد آل مکتوم، همسر سابقش به استثنای آنچه مربوط به ازدواج اجباری است، واقعیت دارد.

طبق این حکم، محمد بن راشد به طور مداوم اقدام به ارعاب، ترساندن و تحت فشار قرار دادن شاهزاده هیا کرده و دستور ربودن شمسه و لطیفه، دو دختر خود را صادر کرده است.

در همین راستا، اندرو مک فارلین، قاضی پرونده، در جلسه نهایی دادگاه گفت که با بررسی اسناد و مدارک موجود و شنیدن اظهارات شهود، درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم دبی حکم دادگاه عالی انگلیس در پرونده اختلافات با همسرش را جانبدارانه خواند

حاکم دبی حکم دادگاه عالی انگلیس در پرونده اختلافات با همسرش را جانبدارانه خواند