مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-07اقتصادي

سه واحد صنفی در قشم پلمب شد


مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم روز شنبه به خبرنگاران گفت: مردم به کالاهایی همانند ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی نیاز فوری دارند و از این رو با احتکارکنندگان و گرانفروشان این کالاها بدون اغماض برخورد می شود.

فرج طهماسبی دیزج افزود: این مدیریت به صورت مستمر واحدهای مختلف به ویژه عرضه کنندگان نیازهای ضروری مردم را مورد بازرسی قرار می دهد.

ضدعفونی مجمع های تجاری و صنوف مواد غذایی قشم وی ادامه داد: تا کنون جلسات متعددی نیز با مدیران مجتمع های تجاری و نمایندگان صنف های مواد غذایی با هدف ضد عفونی کردن این واحدها برگزار شدهه است.

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بازرسان سازمان منطقه آزاد قشم و شبکه بهداشت و درمان به طور مستمر بر عملکرد واحدهای مختلف برذای ضد عفونی کردن محیط نظارت دارند.

وی افزود: مواد ضدعفونی لازم برای مصرف هفتگی رستوران ها و فست فود فروشی ها با دستورالعمل تهیه مواد ضد عفونی در اختیار این واحدها گذاشته شده است.

صندوقدار نانوایی در تهیه و عرضه نان دخالت نکند طهماسبی دیزج ادامه داد: براساس دستورالعمل های بهداشتی، تمام نانوایی ها نیز موظف به انتخاب یک نفر به عنوان صندوقدار در واحد صنفی خود هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه واحد صنفی در قشم پلمب شد

سه واحد صنفی در قشم پلمب شد