مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 20:252020-03-08اقتصادي

پایانه بار مرز آستارا باز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم زاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان اظهار کرد: در شرایط کنونی که اکثر مرزهای کشور تعطیل هستند شهرستان آستارا با سه مرز جاده ای، ریلی و دریایی به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بوده و پایانه بار آن به طور کامل باز است.

   وی با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار و 500 دستگاه کامیون ترانزیتی به واسطه مرز جاده ای شهرستان آستارا در نوبت خروج از مرزهای کشور هستند، گفت: مرز زمینی این شهرستان به تنهایی بار صادرات و واردات کالا به کشورهای شمال خزر و حوزه کاسپین را به دوش کشیده است.

  نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا از وزرای راه، صمت، اقتصاد و رییس اتاق بازارگانی ایران خواست جهت تسهیل در ارائه خدمات به تجار و انجام رویه های گمرکی به مرزهای جاده ای، ریلی و دریایی جمهوری اسلامی ایران در غربی ترین نقطه از استان گیلان توجه ویژه ای داشته باشند.

  رستم زاد به وجود ضعف در زیرساخت های مرز جاده ای و ریلی شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: با سرمایه گذاری درست، برنامه ریزی دقیق و احداث زیرساخت های لازم می توان ظرفیت شهرستان، استان و کشور را در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت کالا ارتقا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه بار مرز آستارا باز است

پایانه بار مرز آستارا باز است