مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-09اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکونی محرومین/ 2674 واحد مسکونی تکمیل شد


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان توسط بنیاد مسکن خراسان جنوبی، گفت: تاکنون دو هزار و 674 واحد مسکن محرومان در استان تکمیل شده است.

- علی اصغر آسمانی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه در اسفندماه سال گذشته به خراسان جنوبی مقرر شد 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان ساخته شود.

وی با بیان اینکه از این میزان پنج هزار واحد سهم بنیاد مسکن استان است که در این راستا شش هزار و 564 پرونده تشکیل شده است، بیان داشت: از این تعداد پرونده برای پنج هزار واحد مسکن محرومان در استان با بانک ها انعقاد قرارداد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان سهمیه بنیاد مسکن انعقاد قرار داد انجام و تمامی واحدها تقریبا کار را شروع کرده اند، عنوان کرد: علاوه بر ساخت پنج هزار واحد مسکونی، یک هزار و 500 واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار خانوار، احداث خواهیم کرد.

آسمانی مقدم ادامه داد: در این راستا سال جاری سهمیه خراسان جنوبی یک هزار و 500 واحد است که متقاضیان واجدالشرایط می توانند به شعب بنیاد مسکن در سراسر استان برای دریافت این تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکونی محرومین/ 2674 واحد مسکونی تکمیل شد

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکونی محرومین/ 2674 واحد مسکونی تکمیل شد