مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-10فناوري

نحوه فعالسازی حالت تاریک واتس اپ بر گوشی های اندرویدی


بسیاری از کاربران بعد از اعلام همگانی شدن قابلیت حالت تاریک برای گوشی های اندرویدی و iOS از سوی واتس اپ تمایل دارند که از آن بر روی این اپلیکیشن پیام رسان استفاده کنند.

- گزینه حالت تاریک (dark mode) را از لیست مربوطه انتخاب کنید حالا پس زمینه تمام مکالمات و پلتفرم مورد استفاده شما در واتساپ تاریک و رنگ مشکی شده است.

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جز آن دسته از کاربرانی اند که بیشتر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی های هوشمند استفاده می کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن ها را کمتر اذیت خواهد کرد، چراکه نتایج جدیدترین تحقیقات علمی نشان می دهد که نور آبی منتشره از صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی برای سلامتی چشم و بینایی افراد ضرر و زیان های متعددی دارد و آنها را دچار مشکلات و بیماری های متعددی خواهد کرد.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سالهای اخیر لقب پرکاربردترین پیام رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالسازی حالت تاریک واتس اپ بر گوشی های اندرویدی

نحوه فعالسازی حالت تاریک واتس اپ بر گوشی های اندرویدی