مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-10سياسي

شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشوراست


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بینش علوی، شکیبایی، شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشورا و بقای اسلام شد.

- شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشوراست ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بینش علوی، شکیبایی، شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشورا و بقای اسلام شد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب(س) عنوان کرد: ایشان زنی پاک دامن دارای زبانی گویا و مبلغ اسلام و شخصیتی بسیار با ارزش در تاریخ اسلام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حضرت زینب(س) به شیواترین بیان و با شجاعتی بی نظیر نهضت عاشورا را ترویج و تبیین کرد.

وی تصریح کرد: بینش علوی، شکیبایی، شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشورا و بقای اسلام شد.

آیت الله ممدوحی خاطرنشان کرد: ایشان در صحنه کربلا، مشقات فراوان و مصیبت های متعددی را متحمل شد و در آن بحران، خدا را از یاد نبرد و با خطبه های آتشین خود، ابن زیاد و یزیدیان را رسوا کرد.

وی بیان کرد: تربیت دینی و اسلامی مقابله با دشمن، اختصاص به مردان ندارد و حضرت زینب(س) در آن کارزار ثابت کرد که زنان نیز رسالتی مهم برای حفظ دین دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشوراست

شرح صدر و روشنگری های شجاعانه حضرت زینب(س)، زمینه ساز امتداد قیام عاشوراست