مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:502020-03-10سياسي

خدمت رسانی طلاب جامعه الزهرا(س) به بیماران مبتلا به کرونا


از جمله اعزام طلاب خواهر به بیمارستان های قم، همیاری و همکاری با پزشکان و پرستان، مراقبت از بیماران کرونایی و غیره کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمود مدنی ظهر سه شنبه در نشستی که با موضوع فعالیت جامعه الزهرا (س) در بحث مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، بیماری را واقعیت جدا نشدنی از زندگی بشر دانست و افزود: وضعیت کنونی کشور از لحاظ بهداشت روانی، محیطی، درمان و امکانات بهداشتی قابل مقایسه با گذشته نیست زیرا کشور از این لحاظ رشد قابل توجهی داشته است.

وی فلسفه این بیماری را بی توجهی به معاد، توحید، مبدأ و حکمت دانست و افزود: توجه به موضوع بیماری و تهدیدی که از سوی این قضیه است، می تواند تبدیل به فرصت برای جامعه اسلامی شود.

مدیر جامعه الزهرا (س) توجه به معاد، مرگ و آماده شدن برای مرگ را مسئله مهم معارفی دانست و تصریح کرد: جای خرسندی است که مردم متدین می دانند که باید از هر لحاظ خود را آماده کرده و از این تهدیدها، نهایت بهره برداری را انجام دهند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای رعایت بهداشت، برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت و غیره تعطیل شده است اما این تعطیلی نباید موجب شود که برخی فرایض مانند غسل، کفن و نماز میت این نوع بیماران تعطیل شود و در حال حاضر بر اساس خبرهای شنیده این نوع برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی طلاب جامعه الزهرا(س) به بیماران مبتلا به کرونا

خدمت رسانی طلاب جامعه الزهرا(س) به بیماران مبتلا به کرونا