مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-10اقتصادي

مالکین برج سلمان مشهد 15 روز اجاره را به مستاجران بخشیدند+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در روزهای منتهی به سال جدید، کشورمان درگیر نبرد با مشکلی ناخواسته است که خود منشأ مشکلات بسیار دیگری است که یکی از مهم ترین آن ها رکود بازار باشد که دست به گریبان کسبه و بازاریان شده است.

در این عرصه نیز چون دیگر عرصه های مقابله با کرونا با مجاهدت ها و همدلی هایی مواجه هستیم که شاید در کمتر جایی دیده شود، مجاهدت هایی از جنس بخشندگی که این بار در برج سلمان، یکی از مهمترین برج های تجاری مشهد به وقوع پیوسته است.

مدت کوتاهی است که بنری در ورودی های برج سلمان و آسانسورها مشاهده می شود که محتوای آن مبنی بر بخشیدن پانزده روز از اجاره مستاجران توسط مالکان است، برای اطلاع از کم و کیف ماجرا پس از چند روز پیگیری موفق شدیم با معاون بهره برداری برج سلمان گفت وگو کنیم.

محسن افشار در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در بحث تجارت، ایام عید یک نقطه طلایی در کسب وکار است، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که ایجاد کرده، وضعیت بازار برای کسبه ما در این ایام بسیار کساد شده است.

وی در ادامه از روند اجرایی شدن این طرح گفت: ما با توجه به این مشکل، مسأله را با هیأت مدیره که عده ای از مالکین برج سلمان هستند، مطرح کردیم و آن ها نیز موافقت خود را اعلام کردند و تصمیم گرفتیم به این صورت به کسبه کمکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکین برج سلمان مشهد 15 روز اجاره را به مستاجران بخشیدند+فیلم

مالکین برج سلمان مشهد 15 روز اجاره را به مستاجران بخشیدند+فیلم