مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-10ورزشي

بیانیه تند هیات مدیره پرسپولیس علیه انصاریفرد/از برخی قراردادها بی خبریم!


هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به استعفای تلویزیونی مدیرعامل این باشگاه به تندی واکنش نشان داد و از ابهامات مالی در بعضی از قراردادها پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی این باشگاه و اظهارات وی بیانیه ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: با عنایت به مصاحبه آقای محمدحسن انصاری فرد در برنامه زنده تلویزیونی و اعلام استعفا از مدیریت باشگاه ضروری می داند توجه آقای انصاری فرد را به نکات زیر معطوف دارد: 1- در شهریورماه با تصمیم هیئت مدیره و با اعلام اینکه از همه شرایط و وضعیت باشگاه مطلع هستید قبول مسئولیت کردید و اظهار داشتید همه راهکارهای لازم برای پیشبرد امور را دارید در حالی که در 6 ماه گذشته در مصاحبه ها فقط به مسئله مشکلات موجود و وعده های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم نمایی بود.

2- در هیئت مدیره همه باشگاه ها و شرکت ها بحث های چالشی وجود دارد که لازمه ارتقای کیفی و بالا بردن سطح بهره وری است و محلی برای بیان نظرات و اقناع دیگران.

همانطور که مذاکرات انتصاب و تفویض اختیار در این جلسه صورت می پذیرد در صورت بروز مشکل یا تمایل به استعفا باز هم باید در جلسات داخلی مطرح و به نتیجه گیری منتج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تند هیات مدیره پرسپولیس علیه انصاریفرد/از برخی قراردادها بی خبریم!

بیانیه تند هیات مدیره پرسپولیس علیه انصاریفرد/از برخی قراردادها بی خبریم!