مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-10سياسي

ورودی و خروجی حداقل 16 نقطه استان سمنان رصد می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ورودی و خروجی حداقل 16 نقطه استان برای کنترل مسافران رصد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور شامگاه سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای عدم سفر به شهرهای استان پیش بینی شده است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ورودی و خروجی حداقل 16 نقطه استان سمنان برای کنترل مسافران رصد خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروهای پلاک های غیربومی از توقف در داخل شهرهای استان ممنوع شوند و اگر قرار شد این افراد به حریم شهرهای استان وارد شوند، آدرس اسکان و شماره تماس آنان اخذ و به مراکز بهداشت شهر مربوط ارسال گردد.

معاون استاندار سمنان گفت: کماکان چادرهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهرهای استان دایر باشد و با تلاش دیگر دستگاه های مربوط در بحث ورود و خروج مسافران به درون شهرهای استان نظارت ها تشدید می شود.

خجسته پور افزود: با همکاری مخابرات پیامک های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله با کرونا ویروس به اقشار مردم ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی و خروجی حداقل 16 نقطه استان سمنان رصد می شود

ورودی و خروجی حداقل 16 نقطه استان سمنان رصد می شود