مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-10سياسي

غفلت زیادی در مبارزه با کرونا صورت گرفته است/ قرنطینه یک اصل صحیح


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس قرنطینه را یک اصل صحیح و علمی توصیف کرد و گفت: در این باره و در کل در خصوص کرونا غفلت های زیادی در کشور صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همتی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران، ضمن بیان اینکه در بحث مقابله با کرونا ویروس در کشور می توانست اقدام های بهتری از سوی مسئولان مربوطه کشوری انجام شود، ابراز کرد: در سطح استان نگرانی هایی در ارتباط با کرونا ویروس وجود دارد و باید با افزایش اعتمادآفرینی، نسبت به آموزش های وزارت بهداشت، آحاد جامعه توجیه شوند.

وی افزود: با افزایش اعتمادآفرینی، مردم از اضطراب درباره کرونا ویروس خارج خواهند شد و به مباحث مطرح شده از سوی وزارت بهداشت برای جلوگیری از این ویروس توجه بیشتری خواهند داشت همچنین باید مردم را با بحث های علمی و کارشناسی در ارتباط با گسترش ویروس توجیه کرد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه همکاری های بین بخشی برای مقابله با کرونا ویروس در استان باید افزایش یابد و تمامی بخش ها باید پای کار باشند، ابراز کرد: ورودی و خروجی مناطق شهری استان باید کنترل شود و از سوی مردم هم به مسائل آموزشی برای مقابله با این بیماری توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت زیادی در مبارزه با کرونا صورت گرفته است/ قرنطینه یک اصل صحیح

غفلت زیادی در مبارزه با کرونا صورت گرفته است/ قرنطینه یک اصل صحیح