مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-10اجتماعي

استاندار کردستان: بدون همکاری مردم مقابله با شیوع کرونا ممکن نیست


بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه دستگاه های مختلف در این بخش بدون همکاری، همراهی و مشارکت مردم نتیجه نداده و به ثمر نمی نشیند.

وی افزود: با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی و حضور هلال احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی و راهداری گروهی تشکیل شود تا در مبادی ورودی و خروجی شهرها ورود و خروج مسافر را کنترل کنند البته این گروه به سرعت تشکیل شود تا از پنجشنبه همین هفته بتوانند در مبادی مستقر شده و وظایف خود را انجام دهد.

مرادنیا با بیان اینکه شرایط شهرهای سقز و بانه در بحث کرونا متفاوت است، اضافه کرد: کنترل های ورودی این 2 شهر بیشتر خواهد بود و بناست ادارات شهر سقز هم با یک سوم نیرو فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد، از مردم استان خواست از اقوام و بستگان خود بخواهند تعطیلات نوروزی سال آینده بە کردستان سفر نکنند.

استاندار کردستان یادآور شد: پلیس با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز بزرگ اسلامی ورودی مساجدی را که خلاف دستورالعمل ها و خلاف منافع عمومی و به صورت هدفمند اقدام به برگزاری نماز می کنند، مسدود کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این نشست گفت: از 10 اسفند تا امروز 6 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل صنعتی در این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: بدون همکاری مردم مقابله با شیوع کرونا ممکن نیست

استاندار کردستان: بدون همکاری مردم مقابله با شیوع کرونا ممکن نیست