مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:262020-03-10سياسي

روستاییان خرمشهر برای مقابله با کرونا نیازمند آموزش هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا عبدالله سامری سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعلام وضعیت سفید در خرمشهر از سوی فرماندار این شهرستان انتقاد کرد و گفت: اعلام وضعیت سفید در خرمشهر در خصوص انتشار بیماری کرونا به نفع مردم نیست و باید واقعیت ها را به مردم گفت.

وی از ضعف زیرساخت هایی چون مشکلات آب و فاضلاب در خرمشهر انتقاد کرد و گفت: سرریز شدن فاضلاب در کوچه و خیابان های خرمشهر احتمال گسترش بیماری را تشدید می کند لذا مسوولان ذیربط باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.

سامری به آسیب های وارده به زیرساخت ها و معابر مجاور انهار مینوشهر اشاره کرد و گفت: لایروبی غیراصولی انهار باید با مشارکت کشاورزان انجام می شد تا به زیرساخت های مینوشهر آسیب وارد نشود.

وی در بخش دیگری از آغاز مرحله نخست چهاربانده کردن جاده خرمشهر- اهواز خبر داد و گفت: پیگیری جاده خرمشهر- اهواز از سال 94 آغاز شد و تا مرحله ورود به ردیف اعتباری 215 هم پیش رفت و و سرمایه گذاران هلندی نیز برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل تحریم ها این کار عملی نشد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: درنهایت بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان منطقه آزاد اروند، وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان مقرر شده مرحله نخست طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر- اهواز به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان خرمشهر برای مقابله با کرونا نیازمند آموزش هستند

روستاییان خرمشهر برای مقابله با کرونا نیازمند آموزش هستند