مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:502020-03-10سياسي

تفاهم نامه دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان با سپاه بسته شد


تفاهم نامه دوجانبه دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با سپاه قائم آل محمد (عج) استان در قالب بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید 19 بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امشب در جلسه کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در سالن اجتماعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.

این جلسه به منظور انعقاد تفاهم نامه دوجانبه بین دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با سپاه قائم آل محمد (عج) استان در قالب بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید 19 برگزار شد.

تأکید بر اطلاع رسانی به مردم در خصوص ماندن در منازل و حفظ سلامتی خود با دوری از مراکز جمعیتی و پرازدحام در این نشست مورد تأکید قرار گرفت و قرار شد تا مردم از حضور در مراکز پرازدحام، تجمع و پرتردد به شدت پرهیز کنند.

راه اندازی سامانه پایش سلامت شهروندان در خصوص ابتلای به کرونا و وضعیت پیرامونی خانوار آنها در سامانه salamat.

gov.

ir مورد بحث قرار گرفت.

ضرورت پرهیز از حضور در مراکز خرید به واسطه فرارسیدن سال جدید و عید نوروز مورد انتظار مدیران بود و سامانه 1480 سازمان بهزیستی استان به منظور ارائه توصیه های بهداشتی و مشاوره های روان اجتماعی، از ساعت هشت صبح تا 20 شب همه روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان با سپاه بسته شد

تفاهم نامه دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان با سپاه بسته شد