مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:552020-03-10سياسي

لزوم استفاده از توانمندی های بسیج و سپاه برای خروج از بحران کرونا


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر لزوم استفاده از توانمندی های بسیج و سپاه برای خروج از شرایط بحران و خطر همه گیری ویروس کرونا در جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امشب در جلسه کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در سالن اجتماعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.

ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: امروز و با توجه به شرایط کشور، بیش از پیش لزوم همکاری، وحدت و همدلی بین تمام دستگاه های اجرایی و مردم ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه ای در قالب بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید 19 تهیه و تنظیم شده و امروز بین دانشگاه های علوم پزشکی استان و شاهرود و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به امضا رسید.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی تاکنون، تجربه نشان داده که هرگاه نیروهای سلحشور و غیرتمند بسیجی با روحیه خستگی ناپذیر خود پای کار بودند، توانستیم از شرایط بحران و خطر به سلامت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از توانمندی های بسیج و سپاه برای خروج از بحران کرونا

لزوم استفاده از توانمندی های بسیج و سپاه برای خروج از بحران کرونا