مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:002020-03-10سياسي

بسیج کارگاه های تولید ماسک در استان سمنان


بسیج سازندگی سپاه استان کارگاه هایی که در قالب اختصاص تسهیلات اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده بودند، را برای تولید ماسک در استان بسیج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امشب در جلسه کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در سالن اجتماعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این نشست با قدردانی از تمام دست اندرکاران و مسؤولانی که پیگیر مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت مردم هستند، اظهار کرد: در حوزه درمان، پیش بینی ها قبل از شیوع بیماری کرونا انجام شده بود که جای بسی قدردانی دارد و آمادگی لازم بین کادر درمانی و پزشکان استان وجود داشت.

سردار حمید دامغانی تصریح کرد: کمبود دسترسی به اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، مسأله ای کشوری بوده و مختص استان نیست که البته با این وجود، اقدامات خوبی در استان نیز برای رفع این مشکل در حال انجام است.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: بسیار بیشتر از میزان افزایش بیماری، تلاش مسؤولان استان سمنان برای برطرف کردن مسائل مرتبط و تأمین اقلام بهداشتی موردنیاز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کارگاه های تولید ماسک در استان سمنان

بسیج کارگاه های تولید ماسک در استان سمنان