مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:202020-03-10اجتماعي

جانباختگان کرونا در تبریز توسط شهرداری دفن می شوند


شهردار تبریز در خصوص نحوه ی تدفین متوفیان کرونایی در تبریز، گفت:: طبق توافق با ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مقرر شده متوفیان در بیمارستان تیمم داده شوند و فقط دفن آن ها توسط شهرداری انجام شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در خصوص نحوه ی تدفین متوفیان کرونایی در تبریز، گفت:: طبق توافق با ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مقرر شده متوفیان در بیمارستان تیمم داده شوند و فقط دفن آن ها توسط شهرداری انجام شود.

ایرج شهین باهر عصر سه شنبه در جلسه فوق العاده ی شورای شهر تبریز، با بیان این که بحث گندزدایی از اوایل درگیری با بیماری کرونا در محل های پر تردد شهر آغاز شده است، اظهار کرد: در راستای ضدعفونی معابر شهری از دستگاه های نظامی به ویژه بسیج درخواست کمک کردیم و انصافا نیروهای نظامی و بسیجی شب و روز در امر ضدعفونی پای کار هستند.

وی افزود: ضدعفونی مستمر اتوبوس های مسافربری و کنترل مسافران ورودی به شهر تبریز در ترمینال بزرگ، حمل و نقل شهری، مترو و اتوبوس های شهری روزانه انجام می شود.

شهین باهر ادامه داد: همچنین گند زدایی و ضدعفونی تاکسی های شهری در مراکز ثابت و سیار مختلف سطح شهر انجام می شود.

وی از راه اندازی تونل های ضدعفونی در معابر عمومی شهر خبر داد و گفت: این تونل ها با توجه به تردد برخی از شهروندان در فضای عمومی ایجاد شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختگان کرونا در تبریز توسط شهرداری دفن می شوند

جانباختگان کرونا در تبریز توسط شهرداری دفن می شوند