مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-10ورزشي

توسعه همکاری های قضایی و حقوقی میان ایران و نیجریه


در دیدار معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر با سرپرست نمایندگی نیجریه در سازمان ملل، مقابله با سوء استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها و توسعه همکاری های قضایی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- در دیدار معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر با نماینده نیجریه در سازمان ملل تأکید شد؛ توسعه همکاری های قضایی و حقوقی میان ایران و نیجریه در دیدار معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر با سرپرست نمایندگی نیجریه در سازمان ملل، مقابله با سوء استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها و توسعه همکاری های قضایی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر عصر امروز( سه شنبه) با مصطفی موکیلا سرپرست نمایندگی نیجریه نزد سازمان ملل متحد - ژنو- دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، توسعه همکاری های قضایی و حقوقی، مقابله با سوء استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها، ضرورت بهره برداری از نگاه نزدیک دو کشور در حقوق بشر و قابلیت بسط آن به سایر حوزه های روابط منجمله اقتصاد و ورزش اهم موضوعات مورد گفت وگوهای میان طرفین بود.

مصطفی موکیلا نیز ضمن یادآوری سفر چند سال قبل رییس جمهور نیجریه به تهران، اظهار کرد: موضوع قطعنامه سیاسی علیه ایران را به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های قضایی و حقوقی میان ایران و نیجریه

توسعه همکاری های قضایی و حقوقی میان ایران و نیجریه