مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 00:152020-03-10سياسي

دولت ترامپ حق جنگ افروزی با ایران را ندارد


آنچه باعث نگرانی نمایندگان کنگره شده دو قانون، مصوب سال های 2000 و 2002 است که به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد در صورت رسیدن به این جمع بندی که گروه یا کشوری تهدیدی فوری علیه امنیت ملی به شمار می رود دستور اقدام نظامی علیه آن را بدون مجوز از کنگره صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فرمانده ارشد آمریکایی سه شنبه اعتراف کرده دولت این کشور مجاز به جنگ افروزی علیه ایران به استناد دو قانون جنجالی این کشور نیست.

فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در منطقه امروز سه شنبه اعتراف کرده دو قانون مصوب کنگره این کشور به دولت آمریکا اجازه جنگ افروزی علیه ایران را نمی دهد.

در ماه های گذشته به خصوص بعد از عملیات تروریستی آمریکا برای ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث ها در آمریکا در خصوص آنکه رییس جمهور این کشور ممکن است بدون اجازه کنگره اقدام به جنگ افروزی علیه ایران بکند داغ بوده است.

نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا تا کنون چندین طرح برای محدود کردن اختیارات دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا جهت آغاز جنگ با ایران به تصویب رسانده اند.

آنچه باعث نگرانی نمایندگان کنگره شده دو قانون، مصوب سال های 2000 و 2002 است که به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد در صورت رسیدن به این جمع بندی که گروه یا کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ترامپ حق جنگ افروزی با ایران را ندارد

دولت ترامپ حق جنگ افروزی با ایران را ندارد