مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 03:202020-03-10سياسي

ستاد ملی مقابله با کرونا ایراد اساسی دارد/رییس جمهور باید رییس ستاد شود


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به ساختار ستاد ملی مقابله با کرونا ایراد اساسی دارم و باید ریاست این ستاد با شخص رییس جمهور یا حداقل معاون اول رییس جمهور باشد تا بتوانند با یک سازکار مناسب، - ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به ساختار ستاد ملی مقابله با کرونا ایراد اساسی دارم و باید ریاست این ستاد با شخص رییس جمهور یا حداقل معاون اول رییس جمهور باشد تا بتوانند با یک سازکار مناسب، در مقابل بحران های جدی متاثر از کرونا در کشور مقابله کند.

شهباز حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد شدید از مدیریت کشور در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: در دنیا روسای جمهور کشورهای مختلف شخصا بحث کرونا را دنبال می کنند اما متاسفانه در ایران این موضوع خطیر و مهم فقط به وزارتخانه بهداشت و درمان سپرده شده است که یکی از ایرادات اساسی و ساختاری کار می باشد.

وی ادامه داد: باید واقع بین بود.

کجا وزیر کشور و وزیر دفاع از وزیر بهداشت برای در اختیار گذاشتن همه امکانات کشور تمکین می کنند؟! بنده به این ساختار ایراد اساسی دارم و باید ریاست ستاد مقابله با کرونا با شخص رییس جمهور یا حداقل معاون اول رییس جمهور باشد تا بتوانند با یک سازکار مناسب، در مقابل بحران های جدی متاثر از کرونا در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی مقابله با کرونا ایراد اساسی دارد/رییس جمهور باید رییس ستاد شود

ستاد ملی مقابله با کرونا ایراد اساسی دارد/رییس جمهور باید رییس ستاد شود