مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 03:452020-03-11سياسي

نماینده مجلس: قوه قضاییه اشد مجازات را برای محتکران لوازم بهداشتی در نظر بگیرد


اقدام محتکران لوازم بهداشتی، اقدامی غیرانسانی است و با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست، از این رو قوه قضاییه باید اشد مجازات را برای آنها در نظر بگیرد.

- سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اقدام محتکران لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص امروز کشور با هیچ معیاری قابل توجیه نیست.

وی افزود: اقدام محتکران لوازم بهداشتی که تنها با هدف سودجویی صورت می گیرد همانطور که گفتم هیچ طور قابل توجیه نیست و قوه قضاییه باید اشد مجازات را برای آنها در نظر بگیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و قضایی ما باید با قاطعیت جلوی این محتکران بایستد تا ضمن برخورد با این افراد مجازات در نظر گرفته شده برایشان عبرت آموز و بازدارنده باشد.

کاظمی با اشاره به آخرین وضعیت پلدختر و معمولان خاطرنشان کرد: اگرچه سیل خسارات زیادی را به مردم وارد کرده اما شکر خدا در بحث کرونا وضعیت پلدختر و معمولان در حال حاضر سفید است و موردی از این بیماری تاکنون در این مناطق گزارش نشده است.

وی در پایان گفت: پل های تخریب شده بر اثر سیلاب های اخیر در حال بازسازی است و درخواست من از مسؤولان مربوطه این است که دیواره های رودخانه که بخشی از آن در حال بازسازی است هر چه زودتر تکمیل شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: قوه قضاییه اشد مجازات را برای محتکران لوازم بهداشتی در نظر بگیرد

نماینده مجلس: قوه قضاییه اشد مجازات را برای محتکران لوازم بهداشتی در نظر بگیرد