مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-11سياسي

روحانی ستاد «پشتیبانی» مقابله با کرونا را تشکیل دهد/ مردم در خانه های خود بمانند


ستاد پشتیبانی مقابله با کرونا باید هر چه سریعتر با مسئولیت رییس جمهور یا معاون اول وی تشکیل شود.

- اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رییسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا مستلزم مشارکت و همیاری همه مردم است، گفت: مردم باید اصول بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و با توجه به اینکه فعلاً درمان این بیماری از طریق واکسن و دارو امکانپذیر نیست، مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و از راه های پیشگیری بهره ببرند.

وی ادامه داد: این روزها بحث تمایل برخی از مردم به مسافرت مطرح می شود که مردم باید به این نکته واقف باشند که نقل و انتقال ویروس از شهری به شهر دیگر بسیار خطرساز است و مردم باید حتی المقدور از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند و در خانه های خود بمانند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم در این روزها به هیچ وجه نباید در اجتماعات حضور یابند و همچنین ستاد مقابله با کرونا باید کسانی را که مشکوک به این ویروس هستند، در مراقبت کامل قرار دهد تا نقل و انتقال بیماری صورت نگیرد.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه ستاد مقابله با کرونا باید تمام امکانات لازم بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا را در اختیار مردم قرار دهد، اظهار داشت: لازم است دولت تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار ستاد مقابله با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی ستاد «پشتیبانی» مقابله با کرونا را تشکیل دهد/ مردم در خانه های خود بمانند

روحانی ستاد «پشتیبانی» مقابله با کرونا را تشکیل دهد/ مردم در خانه های خود بمانند