مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-11سياسي

بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند» تا سال آینده


مدیرکل راه آهن کرمان با بیان اینکه برای زیرسازی و روسازی هر یک کیلومتر خطوط ریلی نزدیک به 10 میلیاردتومان هزینه نیاز است تصریح کرد: امیدواریم تا سال آینده بتوانیم خط ریلی از سیریز تا زرند را به صورت کامل اصلاح کنیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راه آهن کرمان با بیان اینکه برای زیرسازی و روسازی هر یک کیلومتر خطوط ریلی نزدیک به 10 میلیاردتومان هزینه نیاز است تصریح کرد: امیدواریم تا سال آینده بتوانیم خط ریلی از سیریز تا زرند را به صورت کامل اصلاح کنیم.

مجید ارجوانی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ناوگان ریلی استان کرمان گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بحث تقسیمات کشوری به صورت ناحیه ای و منطقه ای اداره می شود که حوزه استحفاظی راه آهن کرمان تقریبا از کیلومتر 872 بافق (2 کیلومتری بافق) آغاز به سمت زرند و تا ایستگاه شوره گز بعد از شهرستان فهرج ادامه دارد که 550 کیلومتر طول این خط اصلی است.

وی با بیان اینکه با اتصال خط ریلی سیرجان به کرمان، شهرستان سیرجان نیز از حوزه استحفاظی هرمزگان (از بعد ریلی) خارج و به زیرمجموعه راه آهن کرمان اضافه خواهد شد افزود: در راه آهن اولین شاخص، ارتقای ایمنی و ایمنی سلامت قطارها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند» تا سال آینده

بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند» تا سال آینده