مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-11پزشكي

مقابله با کرونا رژیم غذایی خاصی می خواهد؟


یک متخصص تغذیه معتقد است، مقابله با کرونا نیاز به تغذیه یا رژیم غذایی عجیب و غریب ندارد و افراد بهتر است تغذیه ای داشته باشند که همه گروه های غذایی را شامل شده و میزان متعادلی از مایعات نیز در کنار آن مصرف شود.

- ایسنا/کرمانشاه یک متخصص تغذیه معتقد است، مقابله با کرونا نیاز به تغذیه یا رژیم غذایی عجیب و غریب ندارد و افراد بهتر است تغذیه ای داشته باشند که همه گروه های غذایی را شامل شده و میزان متعادلی از مایعات نیز در کنار آن مصرف شود.

دکتر هادی عبدالله زاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع کرونا در روزهای اخیر در کشور گفت: در این روزها افراد به دنبال برنامه های غذایی مختلف برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود هستند و از رژیم های غذایی مختلفی پیروی می کنند و این درحالی است که مقابله با کرونا نیاز به برنامه غذایی عجیب و غریبی ندارد.

وی افزود: نکته مهم در بحث تغذیه افراد این است که رژیم غذایی بگونه ای باشد که همه گروه های مهم غذایی از جمله گروه غلات، حبوبات، شیرو لبنیات و میوه و سبزیجات را شامل شود.

این متخصص تغذیه با اشاره به زیاده روی در مصرف برخی میوه ها از جمله مرکبات گفت: مصرف روزانه دو تا سه واحد میوه آن هم به شکل متنوع توصیه می شود و مصرف بیشتر از آن توصیه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا رژیم غذایی خاصی می خواهد؟

مقابله با کرونا رژیم غذایی خاصی می خواهد؟