مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-11اجتماعي

کسب و کارهای غیرضروری لرستان تعطیل شود


گودرز امیری روز چهارشنبه در ابلاغیه ای به شهرداری ها و دهیاریهای استان اعلام کرد: این تعطیلی باید جدی گرفته شود و تا اطلاع بعدی ادامه یابد.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاریها نسبت به تهیه مواد موردنیاز ضد عفونی شهر و روستا و تامین تجهیزات و هرشب نسبت به ضدعفونی معابر و محلات شهری و روستایی اقدام شود.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداری ها و دهیاریها روزانه اماکن عمومی، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری و ادارات سطح شهر و روستا را ضدعفونی نمایند و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، بلندگو و نصب بنرهای هشدار دهنده به مردم در خصوص خطرات مبتلا به ویروس کرونا و لزوم قرنطینه خانگی صورت گیرد.

وی با تاکید بر پرهیز از مسافرت های غیرضروری گفت: دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت و کشور در ارتباط با وظایف شهرداریها و دهیاریها در خصوص اقدامات پیشگیرانه به دقت بررسی، اجرا و گزارش اقدامات انجام شده به صورت هفتگی به استانداری ارسال شود.

امیری تصریح کرد: دستورالعمل دفن اجساد متوفیات بیماری کرونا به دقت رعایت می شود که از مردم انتظار می رود در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا سلامت شهروندان دچار مخاطره نشود.

به گفته رییس اتاق اصناف لرستان 56 هزار صنف این استان به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا 70 تا 80 درصد دچار رکود شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای غیرضروری لرستان تعطیل شود

کسب و کارهای غیرضروری لرستان تعطیل شود