مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-11سياسي

کرونا، فرصتی مغتنم یا دردسری بزرگ؟


چند هفته ای است که با شیوع کرونا شاهین شهر نیز همانند سایر شهرهای ایران در وضعیتی اضطراری است و رسانه ها تلاش می کنند همگام با مسئولان و جامعه پزشکی در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی برای پیشگیری و مقابله با کرونا گام بدارند.

- زاویه دید هر فرد از مسائل آن را به تهدید یا فرصت تبدیل می کند، ویروس کووید19 شایعترین بیماری در جهان امروز است، اما این خود فرد است که می تواند محدودیت های ایجاد شده توسط آن را به پله هایی برای صعود و ترقی یا سقوط به عمق نا امیدی تبدیل کند.

سهل انگاری یک گروه، ترس و خشم گروهی دیگر و تلاش برای بقا، بحث اضطراری و اجباری خانه نشینی را به معضلی چند وجهی از بی توجهی ، یاس، ترس، امید و فرصت طلبی بدل کرده و این دیدگاه های چندگانه، انگیزه ای برای بررسی گوناگونی نگرش ها در نسل های متفاوت به وجود می آورد که بخشی از این دیدگاه های متفاوت را در گفت و گوی ایسنا با برخی از شهروندان شاهین شهری خواهیم دید: مهدی 7 ساله، کرونا را هدیه ای از سوی خدا برای خود دانست و گفت: مادرم همیشه می گوید وقتی دعا کنیم خدا صدای ما را می شنود.

خدا کرونا را به خاطرِ من به شاهین شهر آورد.

مهدی، با اشاره به اینکه هیچ وقت مدرسه را دوست نداشت، ادامه داد: ساعت ها در مدرسه بودن را دوست ندارم، در خانه پیش مادر بودن و بازی با خواهرم را ترجیح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، فرصتی مغتنم یا دردسری بزرگ؟

کرونا، فرصتی مغتنم یا دردسری بزرگ؟