مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-11سياسي

دستگیری 300 تن به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بااشاره به دستگیری 300 تن به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی از کشف بیش از 100 میلیون دستکش، هشت میلیون و 353 هزار ماسک و دو میلیون و 463 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از بعد از انتخابات تاکنون خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بااشاره به دستگیری 300 تن به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی از کشف بیش از 100 میلیون دستکش، هشت میلیون و 353 هزار ماسک و دو میلیون و 463 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از بعد از انتخابات تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به برنامه های جاری، بحث مبارزه با احتکار را همیشه در پایان سال پیش بینی می کنیم به همین جهت یک سری از آمادگی هایی را از قبل از اسفند و در طول برنامه سالانه خود تعریف کرده بودیم و آمادگی ضمنی و مقدماتی را برای این موضوع داشتیم.

وی بااشاره شیوع کرونا و مقابله با احتکار ادامه داد: فرمانده ناجا در این موضوع با تمام قوا پای کار آمده اند و به همین جهت ابلاغی را در کل کشور داشتند تا تمام رده های انتظامی در قالب یک قرارگاه شروع به خدمت کنند که این شامل تمام سطوح نیروی انتظامی و همه مشاغل اعم از کلانتری ها، پاسگاه ها، اطلاعات، انتظامی، پیشگیری و پلیس فتا می شود که هر کدام مسوولیتی را برعهده گرفته و سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 300 تن به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی

دستگیری 300 تن به اتهام احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی