مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-11اقتصادي

خرید دام از مناطق آلوده به ویروس کرونا ممنوع است


در پی شیوع کرونا، به مردم توصیه می شود از مناطق آلوده هیچ گاه خرید دام انجام ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان خواستار تعامل ویژه مسوولان با مردم در شرایط کنونی کشور شد و گفت: در این شرایط که مردم مسائل و مشکلات زیادی از جمله در بحث اقتصادی و کرونا دارند بایست نهایت تعامل با آنان ایجاد شود و در این راستا هیچ قصوری از هیچ مسوولی پذیرفته نیست.

وی در ادامه افزود: در جهت اجرای دستورالعمل های مختلف در بعد اجتماعی در این شرایط لازم است، مسوولان ابتدا با مردم صحبت کنند و با اقناء افکار عمومی زمینه اجرای امور پیش رو را فراهم کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار نظارت جدی بر بازار شد و تصریح کرد: در این شرایط به جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از یک طرف خواستار ماندن مردم در خانه هستیم و از طرفی بازار هم نبایست تعطیل شود بلکه با اجرای تمهیدات لازم و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مایحتاج مردم نیز تامین شود.

سلیمانی در ادامه به کشتار غیرمجاز دام در استان اشاره و خاطرنشان کرد: بایست بر امور قصابی ها نطارت بیشتر شود و فرهنگ سازی شود که اول قصابان مواظب سلامت خود باشند دوم با دوری از کشتار غیر مجاز از سلامت مردم مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید دام از مناطق آلوده به ویروس کرونا ممنوع است

خرید دام از مناطق آلوده به ویروس کرونا ممنوع است