مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-11اقتصادي

ضدعفونی شهرها و روستاهای لرستان از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از صدور ابلاغیه خرید اقلام و تجهیزات ضدعفونی شهرها و روستاهای این استان از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گودرز امیری امروز چهارشنبه در سخنانی در خصوص جلوگیری از افزایش شیوع کرونا ویروس در لرستان گفت: طی ابلاغیه ای به شهرداری ها و دهیاریهای استان اعلام شده است که از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به تهیه مواد موردنیاز ضد عفونی شهر و روستا و تأمین تجهیزات اقدام و هرشب نسبت به ضدعفونی معابر و محلات شهری و روستایی اقدام کنند.

وی افزود: شهرداری ها و دهیاریها روزانه اماکن عمومی، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری و ادارات سطح شهر و روستا را ضدعفونی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه باید اطلاع رسانی شود کسب و کارهای غیر ضروری در شهرها و روستاهای استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شود، افزود: اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، بلندگو و نصب بنرهای هشدار دهنده به مردم در خصوص خطرات مبتلا به کرونا ویروس و قرنطینه خانگی صورت گیرد.

امیری با اشاره به اینکه همچنان باید تاکید شود مردم از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و وزارت کشور در ارتباط با وظایف شهرداری ها و دهیاری ها در خصوص اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهرها و روستاهای لرستان از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها

ضدعفونی شهرها و روستاهای لرستان از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها