مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 18:502020-03-11بين الملل

موسوی: آمریکا عملاً راه ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران را مسدود کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد آمریکا به رغم تبلیغات فراوان درباره کانال مالی سوییس برای امکان ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران، - سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تأکید کرد آمریکا با محدود کردن ورود منابع مالی ایران در سایر کشور ها به کانال مالی سوییس که با تبلیغات فراوان برای ارسال اقلام بشردوستانه به ایران راه اندازی شده، عملاً راه ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران را بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد آمریکا به رغم تبلیغات فراوان درباره کانال مالی سوییس برای امکان ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران، با محدودیت هایی که وضع کرده عملاً این کانال مالی را برای ایران بلااستفاده کرده است.

سید عباس موسوی با انتقاد از سنگ اندازی های آمریکا در راه ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران در این شرایط حساس تصریح کرد: ما اقدامات مقامات آمریکایی را چیزی جز فریب نمی دانیم.

من این را با دلیل و مدرک عرض می کنم.

به هر حال آن ها یک کانال مالی باز کرده اند که اقداماتی از طریق آن انجام شود، ولی اجازه نمی دهند که ما منابعی که از جا های مختلف داریم را حداقل به همین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: آمریکا عملاً راه ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران را مسدود کرده است

موسوی: آمریکا عملاً راه ارسال دارو و اقلام پزشکی به ایران را مسدود کرده است