مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 21:002020-03-12پزشكي

آژانس های گردشگری روی لبه تیغ ویروس کرونا


در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید بر به تعویق افتادن سفرها در آستانه نوروز به زمانی دیگر برای کنترل این ویروس، آژانس های مسافرتی ناچار به لغو تورها و بلیت های داخلی و خارجی خود شدند.

- ایسنا/اصفهان در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید بر به تعویق افتادن سفرها در آستانه نوروز به زمانی دیگر برای کنترل این ویروس، آژانس های مسافرتی ناچار به لغو تورها و بلیت های داخلی و خارجی خود شدند.

در پی شیوع ویروس کرونا و تأکید وزارت بهداشت بر لغو سفرها و انجام قرنطینه خانگی، معاونت گردشگری کشور ابلاغیه ای به آژانس ها و دفاتر مسافرتی ابلاغ کرد با این مضمون که تمام آژانس ها موظف به بازگشت وجوه پرداختی مردم بدون کسر خسارت هستند.

در این شرایط تورهای مسافرتی با هجوم مردم برای دریافت وجوه خود مواجه شدند و به دلیل اینکه تمام سفرها به یکباره لغو شد، کرکره آژانس های گردشگری تا نیمه به پایین کشیده شد.

مدیر یکی از شرکت های گردشگری اصفهان با اعلام توقف کامل تورهای مسافری با گلایه از برخی مصوبه ها به منظور اجرای ضربتی قانون بازگشت وجه سفرهای لغو شده به ایسنا، گفت: متأسفانه بخشنامه های ارائه شده تمام جوانب را در نظر نمی گیرد تا راهکار مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس های گردشگری روی لبه تیغ ویروس کرونا

آژانس های گردشگری روی لبه تیغ ویروس کرونا