مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-13ورزشي

سرپرست باشگاه پاس: مطالبات بازیکنان بزودی پرداخت می شود


محمد مظهری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نامه نگاری های لازم برای تامین بودجه برای پرداخت بخشی از قرارداد مالی بازیکنان انجام شده و با مساعدت مسوولان تا هفته آینده به حساب آنها واریز می شود.

وی اضافه کرد: تمرین های تیم هم اینک به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شده و بازیکنان تا پنجم فروردین ماه آینده ضمن استراحت، تمرین های سبک خانگی را انجام می دهند.

مظهری بیان کرد: دور جدید تمرین آماده سازی تیم از ششم فروردین ماه آینده آغاز می شود و همه بازیکنان طبق صلاحدید کادر فنی باید از این زمان در تمرین ها حضور یابند.

سرپرست باشگاه پاس با اشاره به اینکه بخت بالایی برای صعود این تیم به لیگ یک وجود دارد، گفت: حمایت به موقع مسوولان در همین چند بازی باقی مانده راه صعود را هموار خواهد ساخت.

وی افزود: پاس از شانس های اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شود و اگر هم توفیق صعود مستقیم را نداشته باشیم، امکان حضورمان در مرحله حذفی وجود دارد.

مظهری با بیان اینکه در نبود اعضای تیم درخواست ضدعفونی کردن خوابگاه محل اسکان بازیکنان را داده ایم، گفت: پیش از حضور بازیکنان نسبت به سم زدایی و ضدعفونی کردن مکان اقامت اعضای تیم اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست باشگاه پاس: مطالبات بازیکنان بزودی پرداخت می شود

سرپرست باشگاه پاس: مطالبات بازیکنان بزودی پرداخت می شود