مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-13اقتصادي

تردد خودرو به بازار قدیمی کوچه خانلق شیروان ممنوع شد


امین رضا مرآتی روز جمعه پس از نشست مشترک کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و شورای تامین شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تمرکز جمعیتی این شهر در کوچه خانلق، مصوب شد این بازار روزانه در چندین نوبت ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید نظارت های لازم را برای جلوگیری از تجمع افراد در بازار قدیمی کوچه خانلق داشته باشند، گفت: اگر تجمع مردم زیاد باشد کاملا این بازار بسته خواهد شد.

مرآتی افزود: هماهنگی های لازم برای ضدعفونی میدان دام به صورت آزمایشی باید در فرصت دو روزه انجام شود که اگر خرید و فروش براساس موازین بهداشتی نباشد این میدان هم تعطیل خواهد شد.

فرماندار شیروان گفت: مقرر شد ادارات دولتی و غیردولتی و بانک ها، پیش بینی امکانات شست وشوی دست و ضدعفونی را برای ارباب رجوع فراهم کنند و دستکش های یکبار مصرف در اختیار آنان قرار گیرد.

مرآتی افزود: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری، ایستگاه های کنترل و تب سنجی در مبادی ورودی روستای خانلق، شهرهای زیارت، لوجلی و قوشخانه برپا می شود.

وی با بیان اینکه تمامی پاساژهای سطح شهر تا اطلاع ثانوی از ساعت 18 به بعد تعطیل خواهند بود گفت: سوپر مارکت ها هم موظف شدند که نسبت به ضدعفونی محل کسب اقدام کنند و استفاده از ماسک و دستکش هم برای متصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودرو به بازار قدیمی کوچه خانلق شیروان ممنوع شد

تردد خودرو به بازار قدیمی کوچه خانلق شیروان ممنوع شد