مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-14اقتصادي

قیمت میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری اعلام شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عرضه میوه شب عید در استان از فردا، گفت: پرتقال جنوب با قیمت 5 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال با قیمت 4 هزار و 500 تومان و سیب با قیمت 5 هزار تومان در 80 نقطه استان توزیع می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عرضه میوه شب عید در استان از فردا، گفت: پرتقال جنوب با قیمت 5 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال با قیمت 4 هزار و 500 تومان و سیب با قیمت 5 هزار تومان در 80 نقطه استان توزیع می شود.

الله کرم نصیری 24 اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در خصوص توزیع میوه شب عید در استان، اظهار کرد: برای جلوگیری از تجمع و تشکیل صف تدابیری از جمله نصب دستگاه کارتخوان و تعدد مراکز عرضه اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: پرتقال جنوب با قیمت 5 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال با قیمت 4 هزار و 500 تومان و سیب با قیمت 5 هزار تومان در 80 نقطه در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه ابلاغی برای تعطیلی واحدهای تولیدی در استان ها اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی باید تمام پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

قیمت میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری اعلام شد