مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 19:152020-03-14اقتصادي

میدان میوه و تره ارومیه بصورت شبانه روزی ضد عفونی می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردی های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: میدان میوه و تره بار بصورت شبانه روزی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ضد عفونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری ارومیه، غلامرضا حافظی با اشاره به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در این راستا میدان میوه و تره بار توسط نیروهای شهرداری ضد عفونی و همچنین عملیات ضد عفونی محل اداری سازمان نیز به صورت روزانه صورت می گیرد و دستکش و ماسک نیز در بین نیروهای شاغل در میدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارباب رجوع میدان میوه تره بار نیز به صورت پیوسته توسط دستگاه های تب سنج کنترل می شوند ادامه داد: همچنین بزرگترین و مجهزترین دستگاه سم پاش و محلول پاش ضد عفونی کننده و گند زدایی خودروها جهت پیشگیری از شیوع کرونا در ورودی میدان میوه و تره بار شهرداری راه اندازی شد.

حافظی خاطرنشان کرد: دستگاه نیمه اتوماتیک محلول پاش ضدعفونی کننده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان و مراجعه کنندگان به همت کارشناسان سازمان طراحی و نصب شده است، مخزن این دستگاه 2000 لیتر بوده و در هر سه ثانیه یک خودرو باری با قدرت پرتاب 4 متر محلول پاشی و گند زدایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره ارومیه بصورت شبانه روزی ضد عفونی می شود

میدان میوه و تره ارومیه بصورت شبانه روزی ضد عفونی می شود