مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 00:052020-03-14حوادث

کرونا در ایران وحشی تر شده/ نوروز همه در خانه بمانند


بسیاری از افرادی که در ایران بر اثر این بیماری فوت کرده اند ، بیماری زمینه ای نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛​ رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از اجرای مرحله جدید مبارزه با این ویروس مرگبار در هفته جاری خبر داد که تعطیلی ادارات و کنترل تمامی خودروها در مبادی ورودی و خروجی پایتخت از جمله آنها است.

دکتر علیرضا زالی عصر شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان درباره قرنطینه کردن تهران گفت: قرنطینه چند فاز دارد که فاز یک و دو در حال انجام است اما فاز سه که تعطیلی تمام ادارات و در خانه ماندن مردم به شمار می آید هنوز اجرا نمی شود.

وی یادآورشد: فاز چهار نیز قرنطینه کردن کامل شهر است اما فاز چهار در صورتی می تواند جوابگو باشد که فاز سه به خوبی اجرا شود.

زالی با بیان اینکه قرنطینه شهر (فاز 4) اکنون نه مبنای علمی دارد و نه مناسب است اظهارداشت: قرنطینه سازی مطلق شهر جواب نمی دهد چرا که شهرها و استان های زیادی درگیر آن شده اند و اگر هم انجام شود تاثیری ندارد.

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اگر فاز سه اجرا نشود هر فردی که کرونا دارد می تواند دو تا 20 نفر را مبتلا کند و در واقع اگر فرد مبتلا برای خرید به مغازه برود دو نفر و اگر در داخل مترو حضور پیدا کند می تواند 20 نفر را آلوده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در ایران وحشی تر شده/ نوروز همه در خانه بمانند

کرونا در ایران وحشی تر شده/ نوروز همه در خانه بمانند