مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-15اقتصادي

توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


حسن شمسی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای استان 400 تن سیب و 800 تن پرتقال شمال و جنوب در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری قیمت تعطیلات نوروزی برای سیب 50 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم، پرتقال شمال 45 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم و پرتقال جنوب 55 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم تعیین شده است.

شمسی پور ادامه داد: قیمت تمام شده میوه برای سیب 62 هزار و 250 ریال به ازای هر کیلوگرم، پرتقال شمال 63 هزار و 310 ریال به ازای هر کیلوگرم و پرتقال جنوب 78 هزار و 300 ریال به ازای هر کیلوگرم بود، که ارزان تر به مردم عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تامین کالاهای اساسی استان برای ایام نوروز، اظهار داشت: 750 تن شکر سهمیه خانوار و اصناف وارد چرخه مصرف شد و یک هزار و 300 تن دیگر نیز به زودی عرضه می شود.

شمسی پور با اشاره به تک نرخی بودن قیمت شکر افزود: در همین راستا با واحدهایی که تولیدات خود را به قیمتی بیشتر از قیمت مصوب به مصرف کننده عرضه کنند، برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری پیشتر در ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای توزیع میوه ایام تعطیلات نوروزی در این استان، تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

توزیع میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد