مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-15سياسي

اکنون بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین المللی برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکاست


رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط کنونی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست های خود بازنگری کند.

- رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط کنونی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست های خود بازنگری کند.

جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم ها در شرایط کنونی، بیان کرد: بنظر می رسد که این اقدام باید زودتر از این انجام می شد.

در شرایط کنونی وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی باید فعال تر شده و از طریق رایزنی با کشورها و قدرت های جهانی در خصوص کنار رفتن تحریم ها رایزنی کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: باید توجه داشت که این تحریم ها به صورت یکجانبه و از طریق آمریکا اعمال شده و وابستگی موسسات مالی و شرکت ها به اقتصاد آمریکا آنان را ناچار کرده که آمریکا را در این مسیر همراهی کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: رایزنی با مجامع بین المللی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار بگیرد و به دنبال حمایت افکار عمومی جهان از سلامت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین المللی برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکاست

اکنون بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین المللی برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکاست