مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-15اقتصادي

300 زباله گرد کاشمر در معرض ابتلا به ویروس کرونا


با توجه به فعالیت 270 تا 300 زباله گرد در سطح شهر کاشمر در شرایط فعلی این افراد در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند که باید تدابیر لازم اتخاذ گردد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار کاشمر گفت: با توجه به فعالیت 270 تا 300 زباله گرد در سطح شهر کاشمر در شرایط فعلی این افراد در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند که باید تدابیر لازم اتخاذ گردد.

جعفر سلیمانی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در حال حاضر صندوق‎های زباله سطح شهر روزانه دوبار تخلیه می‎شوند، همچنین در این خصوص کارگروه ویژه‎ای برای ساماندهی زباله‎گردها تشکیل شده و تا 10 روز آینده توسط پیمانکار تفکیک زباله از مبدأ، تمامی زباله‎گردهای فعال در سطح شهر شناسایی و شناسنامه‎دار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی زباله ‏گردها مکلف به همکاری با این شرکت هستند در غیر این صورت از فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد، مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار حدود 270 تا 300 زباله گرد در سطح شهر کاشمر فعالیت دارند.

شهردار کاشمر عنوان کرد: اغلب این افراد از اقشار آسیب پذیر هستند و برخی درآمدشان از همین راه تامین می‎شود، همچنین چون اکثر این زباله‎گردها کارتن خواب هستند به زودی با تصمیمات اتخاذ شده برایشان گرمخانه ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 زباله گرد کاشمر در معرض ابتلا به ویروس کرونا

300 زباله گرد کاشمر در معرض ابتلا به ویروس کرونا