مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-16اجتماعي

خرم دره ای ها به استقبال بهار می روند


شهردار خرم دره از آغاز عملیات کاشت گل های فصلی و زیباسازی منظر شهری و رنگ آمیزی جداول توسط شهرداری همزمان با فرا رسیدن فصل بهار خبر داد.

- ایسنا/زنجان شهردار خرم دره از آغاز عملیات کاشت گل های فصلی و زیباسازی منظر شهری و رنگ آمیزی جداول توسط شهرداری همزمان با فرا رسیدن فصل بهار خبر داد.

امیرهوشنگ نوری آرا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری، عملیات کاشت گل های فصلی در سطح معابر، بوستان ها، میادین و غیره توسط واحد فضای سبز شهرداری و رنگ آمیزی جداول و المان ها توسط واحد زیباسازی شهرداری در حال اجرا است.

وی افزود: کاشت گل و گیاه ، رنگ آمیزی نیمکت ها و جداول خیابان ها، تعمیر و نظافت المان ها، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و رسیدگی و نظافت سرویس های بهداشتی، از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده سازی شهر برای استقبال از بهار سال 99 است.

نوری آرا تصریح کرد: همچنین در راستای ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا و باطراوت برای استفاده و ایجاد روحیه در شهروندان، فرش های گل در طرح های متنوع، در میادین اصلی و سایر معابر و بوستان‎های سطح شهر ایجاد می شود و چند روز آینده با کاشت گل های فصلی و رنگ آمیزی جداول و نیمکت ها، شهر جلوه دیگری از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم دره ای ها به استقبال بهار می روند

خرم دره ای ها به استقبال بهار می روند