مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-17سياسي

اخلال گران سلامت به سختی مجازات شوند


امام جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می کنند لذا باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می کنند لذا باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام مند کالاها تأکید کرد.

وی با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی برای پخش کالاهای بهداشتی، عنوان کرد: می توان برای توزیع نظام مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه ای زمان بندی شده و با نظارت دستگاه های ذی ربط استفاده کرد.

امام جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می کنند لذا باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال گران سلامت به سختی مجازات شوند

اخلال گران سلامت به سختی مجازات شوند