مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-17پزشكي

برخورد قانونی با هنجارشکنان و ترددهای بی هدف


سرهنگ عباس صارمی روز سه شنبه در مصاحبه تلویزیونی افزود: همچنین تیم پزشکی در صورت مشاهده فرد مشکوک به کرونا وی را 14 روز قرنطینه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آخرین چهارشنبه سال های گذشته همکاری بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال تمرکز کادر پزشکی در زمینه بیماری کروناست باید از حادثه آفرینی در چهارشنبه سوری خودداری شود و تاکید دانشگاه علوم پزشکی نیز ماندن در خانه به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کروناست.

وی گفت: اولویت پلیس شناسایی و برخورد با تهیه کنندگان و مراکز ساخت و تولید مواد محترقه است که بخش عمده ای از آن ها توسط پلیس شناسایی شده و پلیس اطلاعات و پلیس مشهد با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد جدی با این مراکز خواهند داشت.

سرهنگ صارمی افزود: پلیس همچنین در برخورد با احتکار و مواردی که آرامش و سلامت مردم را به خطر می اندازد در کنار مسوولان به خصوص وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: برای ماموریت های مربوط به چهارشنبه سوری، شهر مشهد به چهار قرارگاه و 22 بلوک تقسیم شده و با استفاده از تمام ظرفیت پلیس اعم از پلیس مشهد، پلیس راهور و پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی در آماده باش 100 درصد و در خدمت مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با هنجارشکنان و ترددهای بی هدف

برخورد قانونی با هنجارشکنان و ترددهای بی هدف