مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-20سياسي

رمزِ استقلال کشور در جهشِ تولید است


به طور پرشور برای تولید تلاش کردن، نتیجه اش قطع امید از بیگانگان می شود و در حقیقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ تولید است.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: به طور پرشور برای تولید تلاش کردن، نتیجه اش قطع امید از بیگانگان می شود و در حقیقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ تولید است.

محمد تقی رهبر در گفت و گو با ایسنا در خصوص نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالِ جهشِ تولید ، ضمن تبریک سال جدید به ملت ایران و امت اسلام، اظهار کرد: فلسفه این نامگذاری این است که تا کشور به طور کامل، جهشی، همه گیر و سازنده به تولید نرسد از بیگانه بی نیاز نمی شود، بنابراین اگر بخواهیم ملت وابسته به بیگانه نباشد و کشور از نظر علمی، کشاورزی و مسائل فرهنگی استقلال واقعی داشته باشد باید تولید کشور به نقطه مطلوب برسد.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند جهشِ تولید پِیرو رونق تولید است به این معنا است که همه به شیوه جهشی و انقلابی تلاش کنند تا کشور از همه لحاظ و ابعاد مختلف خودکفا شود.

دانشمندان ایران توانایی لازم در زمینه های مختلف پزشکی، کشاورزی، صنعتی و.

دارند.

بنابراین به طور پرشور برای تولید تلاش کردن، نتیجه اش قطع امید از بیگانگان می شود و در حقیقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزِ استقلال کشور در جهشِ تولید است

رمزِ استقلال کشور در جهشِ تولید است